INSTAGRAM

10.10.2016

LISBON FASHION WEEK LOOK + SOME NEWS!


Dress: Alexis available at Chic by Choice // Bag: Zara // Shoes: Mango

Photos: Mariana Gemelgo

So this was the look I've chosen for this edition of Lisbon Fashion Week. If you know me, you know that wearing this dress was a challenge... I brought it from work for the weekend, for those who asked on the instagram stories, yes I'm working at Chic by Choice, it's been an amazing time of experiences and if you want I can make a whole post about it. Back to the dress, believe me I thought about it a lot, but it was so pretty I ended up really wearing it for Fashion Week, paired with these sandals from mango that I love and a satchel bag. 
I also have some news to tell you ! On friday I'll be flying to a great location for the weekend with some more bloggers, so stay tuned to my instagram that I'll be making a lot of posts and stories! Do you want a vlog of it all? xx

Este foi o look que usei para a Moda Lisboa. Se me conhecem sabem que usar este vestido foi um desafio... trouxe-o do trabalho para o fim de semana, e sim, para aquelas que perguntaram nas minhas instagram stories, estou a trabalhar na Chic by Choice, tem sido uma experiência fantástica que se quiserem partilho num post separado. Mas voltando ao vestido, acreditem pensei bem antes de o vestir mas era tão bonito que acabei por o decidir usar, conjugado com estas sandálias da mango que adoro e uma satchel bag. 
Para além de tudo isto, tenho também algumas noticias para vocês! Na sexta feira vou voar para uma cidade muito gira com outras bloggers por isso fiquem atentos ao meu instagram porque vou publicar imensas histórias e fotografias giras! E o que acham de um vlog do fim de semana? xx

facebook  .  instagram  .  lookbook  .  twitter

11 comentários:

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥