INSTAGRAM

9.28.2016

BIRTHDAY GIRL // A SERIOUS RAMBLE ABOUT BEING 21







Jumpsuit: c/o Zaful // Vest: Zara // Watch: c/o Daniel Wellington // Bralette: c/o Zaful // Boots: Asos

Olá a todos! É verdade, hoje é o meu aniversário e não acredito que já são 21... (já posso beber legalmente em todo o mundo haha). Mas numa nota mais séria, acho que cheguei a um ponto da minha vida em que estou tão feliz com tudo o que tem acontecido que só posso estar agradecida e tentar partilhar esta felicidade com o maior número de pessoas possível. 
Estou a trabalhar numa empresa de moda a fazer o trabalho que gosto, tenho tantos projetos e viagens na agenda devido aqui ao blog e a vocês que estão desse lado, a minha vida amorosa não podia estar melhor e acabei de começar o meu mestrado em Branding e Design de Moda... isto só prova que se trabalharem muito e acreditarem em vocês, coisas boas acontecem! 
Bem, mas voltando ao look, espero que gostem do meu birthday outfit! Estou apaixonada por este macacão da Zaful! xx

Hello everyone! So it's true, today is my birthday and I can't believe I'm 21 already... (legally can drink everywhere haha). But on a more serious note, I think I got to a point of my life where I'm so happy with everything that's been happening and so full of energy to begin new projects, that I can just be thankful and try and share it. 
I'm working at a fashion company doing the job I love, I have so many amazing things and travels prepared because of this blog and you guys, my love life couldn't be better and I just started my masters degree in Branding and Fashion Design... This just proves that if you work hard and believe in yourself, great things will happen to you! 
Well, less rambling more fashion talk, hope you like my birthday look! I'm in love with this Zaful jumpsuit! xx

facebook  .  instagram  .  lookbook  .  twitter

2 comentários:

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥