INSTAGRAM

8.05.2016

#BEACHDAYMUSTS


Black swimsuit: c/o SammyDress // White swimsuit: c/o Lovely Wholesale // Shorts: c/o Sammydress // Hat: Missguided

Adore Me challenged me to share with you my beach essentials and it couldn't be on a more perfect timing because this weekend I'm going on a camping trip to the beach. It will be amazing to recharge batteries for the week that is coming and to relax for a bit! Nowadays beachwear is so much more than flip-flops and sunnies and I can't live without this hat and a magazine to read. This year I'm so addicted to swimsuits instead of bikinis and these are my two favourites! Use the #BeachDayMusts to get inspiration and to share your beach days! xx

Adore Me desafiou me para partilhar convosco os meus essenciais para os dias de praia, e não podia ter sido num melhor timing visto que este fim de semana vou numa camping trip para a Ericeira. Vai ser ótimo para recarregar baterias para a semana que aí vem e relaxar por um bocado. Hoje em dia, aquilo que levamos para a praia é muito mais do que apenas chinelos e óculos de sol, e eu não consigo não levar este chapéu e uma revista para ler! Este ano estou a adorar fatos de banho e aqui estão os meus dois favoritos! Usem a #BeachDayMusts para se inspirarem para os dias de praia que aí vêm e partilhem também os vossos essenciais! xx

facebook  .  instagram  .  lookbook  .  twitter

5 comentários:

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥