INSTAGRAM

1.12.2016

LATELY ON INSTAGRAM


Já desde o fim do ano passado que tenho tentado estar mais ativa pelo instagram, e como uma das minhas resoluções de ano novo, decidi tentar postar todos os dias em 2016. Até agora tenho estado a conseguir, é uma boa forma de manter um diário visual para recordar mais tarde! Sigam-me por lá se gostarem e deixem me os vossos instagrams para eu vos seguir também! xx

Since the end of last year that I'm trying to be a lot more active on instagram, and as one of my goals for this year I've been trying to make a post every day. Until now it's been working! It's a great way to keep a visual diary that you can look on later. Follow me if you'd like and leave me your instagrams so I can follow you too! xx

facebook  .  instagram  .  lookbook  .  twitter

7 comentários:

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥