INSTAGRAM

7.18.2015

LATEST SHOTS

Algumas fotografias do que tenho andado a fazer este verão. Sinceramente tem sido na sua maioria praia, aproveitar os momentos com amigos e uma experiência fantástica no Nos Alive. Os concertos foram do outro mundo, e pude ver algumas das minhas bandas preferidas como James Bay, Alt J, Muse, Mumford and Sons. E nem me perguntem como acabei no backstage do palco Heineken onde vi alguns concertos como James Blake, Kodaline e Future Islands. É impossível descrever a sensação de ver um concerto tão perto do palco e dos artistas. Foi tão inesperado, simplesmente entrei no recinto e juntamente com os meus amigos ganhámos quatro passes num concurso. Mas posso voltar já para lá por favor??? xx

Little pieces of what I've been doing this summer. Honestly it's all about going to the beach, great times with friends and an amazing experience at Nos Alive. It was mind blowing to see some of my favorite bands, like James Bay, Alt J, Muse, Mumford and Sons. And don't even ask me how, I ended up on the backstage of concerts like James Blake, Kodaline and Future Islands. I can't even describe the feeling of listening to a concert that close to the stage and the artists! It was so unexpected, I just got there, and me and my friends won four passes at a contest. Was for sure a night to remember! Can I go back to the festival now please??? xx

facebook  .  instagram  .  lookbook  .  twitter

5 comentários:

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥