INSTAGRAM

3.09.2014

LISBON FASHION WEEK DIARY 1


Second day of Lisbon Fashion Week, first day to me. It was amazing, not only the fashion shows, my favorite has to be the total white looks at Say My Name. But also the amazing people I've met, and the whole experience. I have so many photos to show you but still have to get through them all. And I'll take even more today! xx

Segundo dia da ModaLisboa, e o primeiro para mim. Foi fantástico, não só os desfiles onde sem dúvida os meus favoritos foram os total white looks de Say My Name, mas também as pessoas fantásticas que conheci e as que revi, e toda a experiência. Tenho tantas fotografias para vos mostrar mas ainda tenho que organizar tudo primeiro até porque hoje vou tirar muitas mais! xx

8 comentários:

  1. Great pictures and street style !
    Giveaway on my blog, win a Vichy skincare product
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  2. gostei das fotos e fiquei com vontade de também ter a sorte de ver isso ao vivo :(

    ResponderEliminar
  3. Fantásticooo! :D

    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  4. amazing collection! thanks for sharing!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ResponderEliminar
  5. Queria tanto ter ido, espero ir no próximo!
    Adorei as fotografias.
    Bjo

    ResponderEliminar

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥