INSTAGRAM

1.22.2014

BE YOUR OWN HERO SHOP


Finally got around to photograph some items that are in my closet, and I really do not use anymore. They really need a new owner that loves them. I just think it's sad to see clothes not being used. So the best way to give them a new life was to make a store for my blog See it HERE. I'm also going to be selling there some flower crowns that I make. New items will still be added! Hope you like it! And if you have any question, just email me to b3.your.own.hero@gmail.com

Finalmente fotografei algumas peças que estavam no meu armário, e não eram de todo usadas. Para mim é mesmo triste ver roupas que ainda estão boas assim. Por isso decidi que a melhor maneira de lhes dar uma nova vida, era fazer uma loja para o blog, vejam-na AQUI. Também vão lá estar à venda coroas de flores feitas por mim, ou qualquer outra coisa que me venha à cabeça. Espero que gostem! Qualquer pergunta, não hesitem em enviar um email para b3.your.own.hero@gmail.com

4 comentários:

  1. Tens lá umas quantas coisinhas giras :)

    Beijinho
    http://dcidadedopecado.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Já por lá vamos passar :D *

    http://thisisbeautydream.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Parece-me muito bem, vou espreitar ;)

    xoxo

    ResponderEliminar

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥