INSTAGRAM

8.12.2013

GIVEAWAY!!! Infinity Ring and LOVE ring


It's so exciting for me to write this post today because it's giveaway time!!! I just love so much to make these rings, so why not making some to my favourite people? 
The rules are so simple, you just have to follow my blog, and like my facebook page.
For more entries just enter the application below!
The winner will be able to chose the color of the rings too!
xx


É fantástico para mim estar a escrever isto hoje, porque é um giveaway!!! Visto que pelo que percebi dos comentários muitos de vocês gostaram destes anéis, e visto que eu os adoro fazer, porque não juntar o útil ao agradável e fazer uns para as minhas pessoas favoritas?
As regras são tão simples, só têm de seguir o meu blog e fazer gosto na minha página do facebook.
Se quiseres entradas extra é só preencher a aplicação aqui em baixo!
O vencedor poderá escolher a cor dos anéis também!
Mil beijinhos!

a Rafflecopter giveaway
how they look in the hand of a friend of mine <3

29 comentários:

  1. Gosto muito dos teus looks :)
    Tania Silva

    ResponderEliminar
  2. Gosto muito Mafalda, vou participar! :)
    http://infinityuniverse-ema.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Boa sorte po giveaway babe! <3
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Amazing selection!


    Www.lessismoreblog.com

    ResponderEliminar
  5. Adoro os anéis, tens imenso jeito! Já estou a participar ;)

    xoxo

    ResponderEliminar
  6. I love the theme of individuality on your blog! What darling rings for a give away!!

    (='.'=)
    Lauren at adorn la femme

    ResponderEliminar
  7. Gosto imenso do teu blog, e dos teus looks :)

    ResponderEliminar
  8. great rings!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  9. os anéis são lindíssimos! raramente participo em sorteios, e sempre que participo não ganho nada.. pode ser que desta vez tenha sorte, amava receber estes anéis :D já estou a seguir-te e, apesar de ser para o sorteio, espero que possas seguir-me de volta :b beijoca

    ResponderEliminar
  10. cool giveaways! and good luck to the future winners! :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  11. great giveaway, can everyone from everywhere take part? :)

    ResponderEliminar
  12. Hi gorgeous! First of all, thank you for visiting my blog and for following, it means a lot to me! I'm definitely following you back because your blog is amazing! I love your personal style and the concept of your blog :-)

    ResponderEliminar
  13. Lindos os anéis, são mesmo lindos *.*
    Já te estou a seguir

    Follow me
    http://find-yourself16.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  14. adorei o giveaway e participei!
    Beijiinhos, Catarina ❤

    catascustodio.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  15. love your love ring!!! xoxo

    blythelifestyle.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. The infinity ring looks super cute!
    very pretty! :)

    www.brina-bellina.de

    ResponderEliminar
  17. Estou a participar!
    Beijinho,
    Sara**
    http://saracaralinda.blogspot.com

    ResponderEliminar

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥