INSTAGRAM

7.29.2013

My Current Favourites

Denim top: Chicnova    Black and white shorts: Chicnova    Denim skirt: Chicnova    Creepers: Wholesale7    High waisted acid wash jeans: Your Eyes Lie    Moon top: Your Eyes Lie    Bracelets: Shopping With Mary

Boots: Wholesale7    Kimono: She Likes    Sunglasses: Red n Bold    Ripped jeans: Romwe    Yin Yang bracelet: Delilah Dust    Printed skirt: Romwe    Crop top: She Likes    Knucle Rings: Delilah Dust    Ankle Boots: Romwe

Ain't no wifey top: Red n Bold    Boy Tee: Red n Bold    Skirt: Red n Bold


Since it's summer, I have so much more time to spend walking around the online stores inspiring myself on amazing clothes. That's why I made this post about my favourites, because I never did it before.
As you might realize, everything is about denim and t-shirts, but I also love the great accessories and skirts!
About the shoes, well my creepers are so ruined and I really need to think about a new pair.
For the last image, I really like those 3 pieces the same, so I need your help, what's your favourite?
xx
Ps: Stay tunned because my next post will be all about what's inside this bag from Pepa Loves.


Como estou de férias, tenho muito mais tempo para andar pelas lojas online e para me inspirar com as suas maravilhosas peças. E por isso decidi fazer esta colagem com as minhas favoritas, e também porque nunca o tinha feito antes.
É fácil perceber que tudo gira em torno de preto branco e ganga, mas bem este é o meu estilo. Apesar disso, nunca dispenso um bom acessório ou mesmo um kimono colorido.
Sobre os sapatos, acho que falam por si, para além disso, os meus creepers estão a dar as últimas e tenho mesmo de começar a pensar numa alternativa.
Na última imagem, adoro as três peças por igual, por isso preciso da vossa ajuda, qual a vossa preferida?
Mil beijinhos!
Ps: Fiquem atentos porque o próximo post será sobre aquilo que está dentro deste saco da Pepa Loves.

38 comentários:

  1. love it! por incrivel que pareça adooro tudo, são as peças perfeitas!
    beijiinhos, Catarina

    catascustodio.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  2. adoro as peças, umas mais que outras, mas gosto de todas!
    el--diva.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  3. Adoro as peças do primeiro conjunto *.*

    Beijinho

    ResponderEliminar
  4. Adorei a saia da chicnova e as high waisted acid wash jeans de Your Eyes Lie, acho que vou comprar umas calças muito parecidas a essas :)

    http://thebreaveheart.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Adorei as peças. Por acaso encomendei aquelas botas da Romwe do segundo conjunto. Ansiosa que elas cheguem! *-*

    ResponderEliminar
  6. Adorei as jeans, são mesmo lindas! Mas em geral, gostei de todas as peças. :)
    Escolhi-te para um selo, vê tudo aqui:

    http://fashionsweetstyle1.blogspot.pt/2013/07/selo-versatile-blogger.html

    beijinhos.

    ResponderEliminar
  7. Some really nice pieces here, I lovee the denim and striped skirt! This just makes me want to go shopping haha.

    http://beautyblog.skylish.co.uk

    ResponderEliminar
  8. Tenho a pulseira em tons de lilás e rosa da Shopping with Mary, é linda :)

    ResponderEliminar
  9. İ love denim and stripes skirt :))))))

    ResponderEliminar
  10. The lists are perfect ! Gorgeous !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  11. I love sunglasses and moon top :)

    http://ondrematx.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. awww, thank u so much, sweetheart!!
    ur style is very unique aaand i really have to learn portuguese!! i love the language! :)

    ResponderEliminar
  13. this is such a great selection! the kimono is my favorite one!

    ResponderEliminar
  14. Selecionei-te para um selo no meu blog, passa lá e vê :]
    http://customized-people.blogspot.pt/2013/07/versatile-blogger.html

    ResponderEliminar
  15. these are some lovely outfits!

    I love the aztec jumper! It's lovely!
    I was hoping you'd like to check out my blog, and possibly follow each other? Drop me a comment and let me know what you think!

    My blog: http://blondiesstylefix.blogspot.co.uk/

    Love
    Grace X

    ResponderEliminar
  16. great selection!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  17. O primeiro denim top da chicnova vou ter parecidissimo a venda na minha loja em segunda mão! se quiseres vai espreitar depois! E quanto ao teu comentário, sim eu tambem usava todos, fiquei maravilhada a fazer os looks, adorava clicar neles e que eles caissem em minha casa no preciso momento! <3
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  18. A nice list, it looks so great!

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    ResponderEliminar
  19. Amei a sua lista, as saias são lindas !
    Beijinhos !!

    www.descontraidas.com

    ResponderEliminar
  20. Gosto muito do segundo conjunto ahaha beijinho querida

    ResponderEliminar
  21. Great list!!!! Love the "Ain't no wifey top", the kimono, the denim skirt.....

    Style and Paper

    ResponderEliminar
  22. love your list :)



    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  23. love the ripped boyfriend jeans and ying yang bralette! a very nice combination of items :)

    check out my blog?

    www.paleshadows.blogspot.com

    xo

    ResponderEliminar
  24. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    oxoxoxo
    Marie

    ResponderEliminar
  25. Olá querida, era só para avisar que voltei com o meu blog, se quiseres segue (:
    http://www.dressingup.blogs.sapo.pt
    Beijinhos*

    ResponderEliminar
  26. As saias são super giras :)!

    www.semjeitonenhum.com

    ResponderEliminar
  27. What a great outfit, you look great, I love your shorts and that hat rocks!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ResponderEliminar

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥