INSTAGRAM

1.01.2013

Happy 2013 !!



Sweater: Primark   Shirt: Primark   Necklace: Chicnova 
Hello babies! I just want to say that 2012 was one of the best years of my life, if not the best of all. And I want to make 2013 even better! 
I think a bit of everything happened this year, so many good things, like I had the best times with my friends,  and with my boyfriend, I went, as always to my beautiful summer camp and I had a great time. And last but obviously not least, my blog started to kind of make sense to me because in the beginning I wanted a blog to share my feelings, photos, etc. but I had no idea how to do it the best way and with your help we reached the 500 followers, I can't find words to thank you ! 
This is also a sneak peek of what I wore yesterday on the new years eve. I'll show it in the next post! And by the way I'll start to write where are my clothes from because some of you asked me to, and I think it's a great idea.
Lyou all !
xx

Olá bébés! só queria dizer que 2012 foi um dos melhores anos da minha vida, se não o melhor. Quero fazer de 2013 ainda melhor! 
Acho que um pouco de tudo aconteceu este ano, tantas coisas boas, passei os melhores momentos com os meus amigos e o meu namorado, fui como sempre para o meu campo de férias lindo, e adorei. E por último mas não menos importante, o meu blog começou a fazer sentido, no início quando o criei, queria um blog para partilhar os meus sentimentos, fotografias, etc. mas não sabia bem qual seria a melhor maneira de o fazer, e com a vossa ajuda chegámos aos 500 seguidores! Nem consigo arranjar palavras para vos agradecer! 
Este post é tambem uma sneak peek daquilo que vesti ontem na passagem de ano. Mosto-vos o resto no próximo post! E já agora, vou começar a escrever de onde são as roupas que visto, foi me pedido e acho que é uma ótima ideia!
Lyou all!
Mil beijinhos

36 comentários:

  1. que 2013 seja um ano ainda mais incrível!
    repleto de realizações para você!
    beijooos!

    ResponderEliminar
  2. Adoro a camisa! Estou ansiosa para ver o look completo. ♥

    ResponderEliminar
  3. happy new year
    very nice blog im following you
    SadeeStyle While you’re visiting, follow along so we can keep in touch!

    ResponderEliminar
  4. Happy New Year honey!!! To a even better year, xoxo.

    ResponderEliminar
  5. HAPPY NEW YEAR dear :)
    All the best for you :)

    xx

    ResponderEliminar
  6. Happy New Year!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ResponderEliminar
  7. Que 2013 seja ainda melhor querida :)

    Um grande beijinho :)



    All about Lady Things 








    ResponderEliminar
  8. happy new year darlin !
    http://www.melolimparfaite.com/

    ResponderEliminar
  9. Se 2012 foi dos teus melhores anos , espero que 2013 suupere tudo . :D
    Happy New Year !

    xo ,
    Ana Catalarrana
    http://sinbowtie.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. Happy New Year, my dear!!! Kisses from Russia!

    xxx

    http://bonnie23blog.blogspot.ru/

    ResponderEliminar
  11. hi!!! i totally love this camou jacket and the necklace!!! i am a new follower! if u like to follow back let me know! giulia
    thefashionmamas.com

    ResponderEliminar
  12. Happy New Year doll, I hope it's a wonderful one for you with lots of fun and excitement!! xx

    ResponderEliminar
  13. I love the necklace !
    happy new year by the way..
    come and visiting me at daraziivana.blogspot.com

    thanks :D

    ResponderEliminar
  14. Lovely photos!! I like that shirt!!!

    Happy New Year!

    Xoxo

    ResponderEliminar
  15. happy 2013 for you too!!!!
    kisses dear!

    ResponderEliminar
  16. O casaco não faz muito o meu género, mas adoro esse colar! :)
    Espero que tenhas um óptimo ano 2013!!

    ResponderEliminar
  17. que este ano seja ainda melhor! Beijinho

    ResponderEliminar
  18. cutest sweater ever! love your cute items. would you like to follow each other?

    ResponderEliminar
  19. Parabéns e que tenhas um excelente ano :)

    ResponderEliminar
  20. Followed back via GFC and liked on facebook with my personal account! hope you can like back!

    ResponderEliminar
  21. we wish you a very happy new year =)

    love from the NANA girls xoxo

    ResponderEliminar
  22. hey sweetie
    I just found your blog and I love it!!!
    really amazing posts and cute lay outs!!
    check my blog if you want and JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY!
    http://www.fashionrailways.com/2013/01/international-giveaway.html#.UOUuo3cypTA

    WWW.FASHIONRAILWAYS.COM

    xoxo from Greece

    ResponderEliminar
  23. What a cute necklace! Happy New Year :)
    xox,
    Cee

    ResponderEliminar
  24. Happy new year, wish you a better year. Can't wait to see your next post :)
    Following you <3

    http://peureine.blogspot.com

    ResponderEliminar
  25. hAPPYnhAPPY nEW yEAR DEAR..,
    Love your navy style<3

    followed you.
    Xoxo,Ila

    ResponderEliminar

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥